Firma Tweeba wystartowała z aplikacjami do nauki języków – z Google Play program do nauki języka hiszpańskiego ściągnęło już prawie 20 tysięcy Polaków. – Sukces nas samych zaskoczył – mówią twórcy start-upu. Pora na nowy obszar działalności, w którym aplikacje mobilne zyskują coraz większe znaczenie – turystyka.

„Ucz się języka hiszpańskiego” to sztandarowa aplikacja Tweeba.pl, dzięki której można poznawać słówka i utrwalać z pomocą testów. Każde słowo może być odczytane przez lektora. Wraz z początkiem jesiennego semestru w szkołach językowych program pobrało ponad 15 tysięcy osób i kolejnych pięć instalacji dokonano w trakcie roku szkolnego. Tweeba.pl zaskoczona tak dużą popularnością aplikacji postanowiła pójść za ciosem. Już wkrótce premierę będzie miał portal do nauki języków obcych, w którym każdy będzie mógł stworzyć własne lekcje i przesłać je na urządzenie mobilne. Równolegle trwają prace nad innymi wersjami językowymi aplikacji. Już teraz powodzeniem cieszy się program na smartfony do nauki języka hiszpańskiego dla osób anglojęzycznych. Dostępny jest też przewodnik turystyczny przygotowany we współpracy z portalem www.yougo.pl

Promocja polskiego start-upu w kraju i poza granicami Polski ruszy na początku roku 2013. Twórcy start-upu rozwijają działalność własnymi siłami, jednak nie wykluczają poszukiwań inwestora. Dodatkowe informacje i portfolio aplikacji dostępne są na stronie internetowej www.tweeba.pl

Zobacz więcej: Przewodnik mobilny YouGO! (Android, do pobrania z Google Play)

Turystyka Android